Tervetuloa Läyliäisten Lujan sivuille!

Ajankohtaista

Viking Line cup harrastelentisturnee on saatu kaudelta 2005-2006 päätökseen. Lujan sekasarjajoukkue sijoittui 18.3. pelatussa lopputurnauksessa neljänneksi ja miesten kilpasarjan joukkue viidenneksi.
...seuraamalla tapahtumakalenteria pysyt kärryillä synttärivuoden tapahtumista. Tapahtumakalenteri löytyy näiltä sivuilta "60-vuotisjuhlavuoden tapahtumat" -valikosta.
60-vuotisjuhlavuoden kunniaksi Lujalle on suunniteltu verkkarit, jotka myös sinä voit tilata. Verkkareissa on laaja kokovalikoima alkaen lasten 110cm:sta aina aikuisten XXXL asti. Tilausaikaa on 10.4. asti.
Lätkäkerho (9.2.2006)
1-3 luokkalaisille tarkoitettu lätkäkerho on alkanut ja kokoontuu maanantaisin klo 18-19.30 Läyliäisten kaukalolla
Lujan nuorisojaoston talventaittaja ja varainhankintailta la 4.3. klo 20-> Vikkarin Tuvassa
Nuorisojaoston järjestämää Talviriehaa vietetään Läyliäisten urheilualueella su 12.2. klo 15-17
Tule mukaan harrastamaan! Lujassa voit toimia joko aktiivi- tai kannatusjäsenenä.
Hyvinkään ja Hausjärven tytöt pelasivat turnausvoittoon.
Seutukunnan naislentopalloilijat pelaavat harjoitusturnauksen Läyliäisten koulun salissa pe 6.1.2006.
Lujan isännöimä harrastelentiscupin osakisa pelattiin lauantaina 12.11. liikuntasali Elmolassa. Tulokset ja kuvia päivitetty.
RSS ATOM