Kesän tapahtumia 2004

27.4.2004

Tapahtumakalenteri alkaa pikku hiljaa täyttyä Lujan monipuolisesta kesäliikuntatarjonnasta

Viikkokalenteri päivitetään sekä tapahtumakalenteriin, että jalkapallon ja beach volleyn osalta tarkemmin niiden omille sivuille.

Lisää tapahtumista voit kysellä myös suoraan eri jaostojen yhdyshenkilöiltä:

- nuorisojaosto, Heli Metsänen 040 7036909
- lentopallojaosto, Jussi Rajaoja 040 577 1373
- kuntourheilujaosto, Saija Grönholm 040 521 7060

Kesällä voi aktiivijäsenmaksun maksanut Lujan jäsen osallistua mm. seuraaviin ryhmiin (uudet jäsenet ovat aina tervetulleita mukaan!!):

• Sekapesis "meille kaikille" to klo 19-21 koulun kentällä, aloitus 6.5.
  • Tyttöjen ja poikien jalkapallotreenit tiistaisin ja keskiviikkoisin, ajankohdat tarkemmin jalkapallon omilla sivuilla
  • Kesäaerobic koulun nurtsilla alkaen keskiviikkona 19.5. juhannukseen asti  (ei erillismaksua)

Beach volley

• Ala-asteikäisten Biitsikoulu ja yläasteikäisten ja varttuneempien Beach and Rock -ryhmät tiistaisin 1.6.-29.6. klo 17-18

Beach volleyn alkukesän kohokohta on la 12.6. urheilualueen stadionilla järjestettävä Etelä-Suomen Lentopallojaoston Viikkaribiitsi harrasteturnauskiertueen Läyliäisten osakisa.

Uutta on yhdessä Hyvinkään kanssa järjestettävä viikkokisasarja, jota pelataan Läyliäisissä tiistaisin ajalla 8.6.-10.8. ja Hyvinkäällä torstaisin 3.6.-12.8. Sarjat miehille ja naisille.

Avoin kunnanmestaruusturnaus järjestetään iltakisana ke 28.7.

Kesän muut vakiopeli-illat pyritään sijoittamaan niin, että ne palvelevat yhdessä Lujan muun liikuntatarjonnan kanssa.