Lujan beach volley kesä alkaa Helatorstaina

17.5.2004

Perjantaina 21.5. kentillä järjestetään Läyliäisten koulun Biitsiperjantai-tempaus

Läyliäisten urheilualueen beach volley -stadion avataan kesäkäyttöön Helatorstaina. Ennen kuin päästään pelaamaan ajetaan kentille lisää hiekkaa, uusitaan muutamat katkenneet rajanarut ja viritellään verkot.

Kenttien kunnostustalkoot alkavat klo 15 ja heti kun on valmista starttaavat avauspelit. Kaikki beach volleysta kiinnostuneet ovat tervetulleita talkoisiin ja kokeilemaan lajia!

Torstain avajaisia seuraa perjantaina Läyliäisten koulun Biitsiperjantai. Lujan ohjaajat opastavat koululaisia eri ikäryhmille sopivin lajiharjoittein ja leikkimielisin viitepelein klo 9 alkaen. Kentät täyttyvät koululaisista, mutta kuuntelu- ja katseluoppilaiksi saavat lajista kiinnostuneet perjantainakin tulla.

Lujan Biitsikoulut pyörivät kesäkuussa

Luja järjestää kesällä yhdessä Lopen kunnan kanssa ohjattua beach volley toimintaa kaikenikäisille. Nuorempien eli ala-asteikäisten Biitsikoulua vetävät naislentopalloilijat. Yläasteikäisten ja varttuneempien Beach and Rock-ryhmiä vetävät Kristian Grönholm ja Juha-Pekka Mäkelä. Kaikki ryhmät kokoontuvat tiistaisin ajalla 1.6. –29.6. klo 17-18.

Kesän muita tapahtumia ovat harrastepelaajille tarkoitetut naisten ja miesten viikkokisat, joita pelataan myös tiistaisin 8.6. - 10.8. sekä harrastepelaajien beach volley kiertueen Viikkaribiitsin Läyliäisten osaturnaus, joka on lauantaina 12.6. Lisäksi avoimet beach volleyn kunnanmestaruudet ratkotaan iltakisana keskiviikkona 28.7.

Eri ryhmien treenivuorojen osalta kesän ohjelma tarkentuu vielä. Seuraa tätä uutispalstaa, tapahtumakalenteria ja beach volleyn omia sivuja.

Käyttövuorot tulevat näkyviin myös kenttien ilmoitustaululle. Virallisten vuorojen ulkopuolella voi kentillä käydä vapaasti pelaamassa.