Läyliäisten Luja ry:n sääntömääräinen syyskokous

17.12.2004

Läyliäisten Lujan syyskokouksessa 28.11. päätettiin mm.seuran urheilulajeista vuodelle 2005, jäsenmaksuista ja henkilövalinnoista

Lujan varsinaisia lajeja ovat lentopallo, jalkapallo, lasten ja nuorten voimistelu, aerobic, sähly ja yleisurheilu. Lisäksi seuran ryhmissä voi harrastaa esimerkiksi sauvakävelyä, pesäpalloa ja kuntourheilua. Uutena kuntourheilujaoston ohjelmaan mukaan tullutta koripalloa seurataan vuonna 2005 ja pohditaan nostetaanko se varsinaiseksi lajiksi.

Jäsenmaksut pysyvät kuluvan vuoden tasolla, eikä liittymismaksua Lujassa peritä. Liikuntaryhmiin osallistuvan lapsen tai aikuisen aktiivijäsenmaksu on 15e. Kannatusjäsenmaksut ovat aikuinen 7e ja lapsi 3,50e.

Toimintasuunnitelmaan syyskokous teki tarkennuksia. Erityisesti nuorisojaostoon toivottiin lisää miehiä ja poikia mukaan. Toimintasuunnitelmaan lisättiin myös valmistelevia toimenpiteitä seuran vuonna 2006 olevaa 60-vuotisjuhlaa varten. Talousarvio hyväksyttiin rahastonhoitaja Minna Järvisen esittämällä tavalla.

Juha-Pekka Mäkelä jatkaa puheenjohtajana

Syyskokous valitsi puheenjohtaja Juha-Pekka Mäkelän jatkamaan seuraavan kaksivuotiskauden 2005-2006. Johtokunnassa jatkavat nuorisojaostosta Heli Metsänen ja Hanna-Kaisa Ketonen, lentopallojaostosta Jussi Rajaoja ja Jaana Sohlman sekä kuntourheilujaostosta Saija Grönholm.

Seuran tilintarkastajiksi valittiin Juha Majasalmi ja Anne Tiainen. Varatilintarkastajina toimivat Merja Hakala ja Antti Mikkola

Lisäksi syyskokous valtuutti Läyliäisten Luja ry:n johtokunnan päättämään tilanteen mukaan seuran edustajat järjestöihin ja yhteisöihin.