Lätkäkerho

9.2.2006

1-3 luokkalaisille tarkoitettu lätkäkerho on alkanut ja kokoontuu maanantaisin klo 18-19.30 Läyliäisten kaukalolla

Maanantaina 6.2. klo 18.00-19.30 alkoi Läyliäisten koulun jääalueen
kaukalossa ’lätkäkerho’, jossa mm. opetellaan luistelua, kiekon
kuljettamista, mailan käsittelyä ja toki myös lopuksi pelataan.

Kerho on tarkoitettu 1-3 luokkalaisille.

Vetäjinä lätkäkerhossa toimii jo vuosia lätkää harrastaneet Vellu Hakala,
Marko Uotila ja Mikko Paajanen. Mukana harjoituksissa on aina myös yksi
aikuinen.

Kaikilla osallistujilla tulee olla kypärä (pakollinen, mielellään ristikolla) ja maila.
Säärisuojat (esim. fudiksessa käytettävät käyvät) ovat myös erittäin suositeltavat. Kaikkia muitakin ao. varusteita, mitä vaan löytyy, saa pukea päälle.

Kaikki osallistujat ovat Luja ry:n toimesta vakuutettuja.

HUOM: Kerhoon osallistuminen ja vakuutuksen voimaantulo edellyttää, että Lujan aktiivi-jäsenmaksu (15 €) maksetaan. Maksukuitit jaetaan harjoituksissa.

Muistathan, että aktiivijäsenmaksulla saa liikkua niin monessa ryhmässä kuin haluaa!

Muistathan: 1-3 luokkalaisille tiistaisin klo 17.30-18.30 sähly ja torstaisin klo 18.00-19.00 jalkapallo. Sunnuntaisin aikuinen-lapsi sähly klo 18.00-19.00.

Tervetuloa mukaan!
Läyliäisten Luja ry