Tanssin taikaa!!

2.5.2006

Paritanssikurssi Läyliäisten koululla perjantaina 12.5. klo 18.30-20.30 ja lauantaina 13.5.2006 klo 12-15. Paritanssin alkeita opetellaan Hilkka Toivosen johdolla.

Kurssilla pureudumme seuraavien tanssien perusteisiin:
*Valssi
*Tango
*Fox
*Rumba
*Lavarock

Opetusmetodista: Tanssinopetus aloitetaan ihan perusteista, aloitustaitoa ei tarvita, riittää että kävellä osaa. Tavoitteena on saada ihmiset oppimaan eri tanssien perusaskeleet ja saavan sitä kautta uskallusta tanssimiseen. Tunneilla ei tartuta pikkuseikkoihin eikä "viilata pikkurillin paikkaa" vaan edetään tanssijoiden taitotason mukaan ja löydetään tanssimisen ilo.

Opettajasta: Hilkka Toivonen on kansantanssitaustainen Tanssitalo-ohjaaja, joka on pyörittänyt suuren suosion saaneita ilmaisia paritanssiopetuksia pääkaupunkiseudulla vuodesta 2000 (www.kaupunkitanssit.fi). Hänen mielestään kaikki oppivat tanssimaan, sillä tanssiminen on kävelemistä musiikin tahtiin. Hänen tunneillaan on iloinen, innostava ja mukaansatempaava tunnelma.

Kurssin hinta on Lujan jäsenille á 5 EUR, muille á 10 EUR.
Voit ilmoittautua ennakkoon, Saija GSM 040 521 70 60
TERVETULOA!