Tervetuloa Läyliäisten Lujan sivuille!

Ajankohtaista

Voit vuokrata Lujan 4x8 m telttakatoksen juhliisi. Teltan vuokraustilanne päivitetään näille sivuille.
Koko seuran ja jaostojen toimintakertomukset vuodelta 2006 on päivitetty Yleistä Lujasta -valikon alta löytyville johtokunnan ja jaostojen omille sivuille.
Lujan perinteinen Kesärieha järjestettiin tutussa paikassa eli Seuralan piha-alueella iltapainotteisella ohjelmalla.
Lujan Riihimäen kaupunkisarjaa pelaavasta 97-98 joukkueesta on otettu hienot joukkue- ja yksilökuvat.
Pelattiin helteisellä Läyliäisten biitsistadionilla. Lopputulokset löytyvät Lentopalloliiton Viikkaribiitsi-sivuilta.
Kaupunkisarjaa pelataan torstaisin Riihimäen raviradalla.
4.-8.6.2007 Räyskälän leirikeskuksessa lapsille ja nuorille ( 7-14 v. ) järjestäjinä FAIRSPORT-INSTITUUTTI ja RÄYSKÄLÄN ILMAILUKESKUS
la 28.4. klo 13-15 Seuralan edessä. Tule ostamaan mieleisesi!
Uusia päivityksiä mm. johtokunnan yhteystietoihin, johtokunnan kokouspöytäkirjat näkyviin ja lisää vuoden 2007 tapahtumia.
RSS ATOM