Biitsikesä 2005

Viikkaribiitsin harrastesarja ja harrastebiitsi yleensäkin on suosittua Läyliäisissä

Lujan beach volley kesän 2005 ohjelmaa

* Yhdessä Hyvinkään kanssa järjestettävää viikkokisasarjaa jatketaan. Kesän viikkokisailta on Hyvinkäällä maanantai ja Läyliäisissä keskiviikko.

* Kolmatta kertaa pelattavan Etelä-Suomen Lentopallojaoston harrastekiertueen Viikkaribiitsin osakisoja järjestetään kaksi: la 18.6. ja la 9.7.

* Avoin kunnanmestaruusturnaus järjestetään iltakisana ke 10.8. Sarjat turnauksessa miehille, naisille ja harrastajille. Miehissä ja naisissa 2 henkiset joukkueet ja beach volley säännöt, harrastesarjassa joukkueessa on 2-4 hlöä ja muutoin sarja pelataan viikkaribiitsin harrastesarjan säännöillä.

Miesten treeni-ilta on viikkokisojen yhteydessä keskiviikkoisin ja harrasteilta sekä miehille että naisille torstaisin klo 18.30. Lisää vakiovuoroja varataan kävijämäärän mukaan. Vakiovuorot päivitetään kenttien ilmoitustaululle ja niiden sekä turnauspäivien ulkopuolella kentät ovat kaikkien vapaassa käytössä.

Mikäli et ole vielä Lujan jäsen ja käytät kenttiä aktiivisesti, suositellaan seuran jäsenmaksun maksamista, jotta saamme pidettyä kentät hyvässä pelikunnossa.