Kokoukset ja pöytäkirjat

Tälle sivulle päivitetään tiedot Lujan johtokunnan kokouksista ja uusin hyväksytty kokouspöytäkirja näkyville.

Aiempien johtokunnan kokouspöytäkirjojen lisäksi myös kevät- ja syyskokousten pöytäkirjat talletetaan materiaalisalkkuun, josta ne löytyvät päivitysjärjestyksessä uusimmasta vanhimpaan. Vanhimmat pöytäkirjat salkussa ovat vuosilta 2004-2005 ja 2007 lähtien sieltä löytyvät kaikki johtokunnan kokousten pöytäkirjat.

LÄYLIÄISTEN LUJA RY   PÖYTÄKIRJA

9.8.2010

JOHTOKUNNAN KOKOUS 4/2010

Aika Maanantai 9.8.2010 klo 18.30 – 19.20

Paikka Minna Järvisen luona, Takapellontie 24, Läyliäinen

Läsnä Minna Järvinen pj
 Hanna-Kaisa Ketonen
Jarkko Mäntynen
Timo Oksanen
Jussi Rajaoja
Eija Kytöläinen siht.

Poissa Elina Miettinen
Juhani Pyykkö

1. KOKOUKSEN AVAUS, LAILLISUUS JA PÄÄTÖSVALTAISUUS

Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

2. EDELLISEN KOKOUKSEN PÖYTÄKIRJAN HYVÄKSYMINEN

Pöytäkirjan hyväksyminen siirrettiin seuraavaan kokoukseen.

3. HARRASTEMESSUT

Painijoilla on kisat Lohjalla yhtä aikaa messujen kanssa, joten paininäytöstä ei saada aikaiseksi. Samaan aikaan on myös kunnanmestaruusbiitsi.
Päätettiin, että Luja ei osallistu harrastemessuille. Minna ilmoittaa asiasta Liisalle.

4. SALIVUOROT

Syksyn salivuorot on vahvistettu. Ryhmien aloittamisajat tulee ilmoittaa kuntaan ja tieto myös Eijalle avustushakemusta varten.
Painijat aloittavat harjoitukset 7.9.

5. SJÖMAN AREENAN TILANNE

Osa vuokrasta on tarkoitus kattaa kuukausimaksulla. Maksun määrä katsotaan budjettia laadittaessa.

6. JAOSTOJEN KUULUMISET

Lentopallo-/kuntojaosto:
Kunnanmestaruusbiitsikisat tulossa 28.8. Muutama ilmoittautuminen on jo tullut. Viikkari Beach -kisat pidettiin kesäkuussa ja ne menivät hyvin.

Nuorisojaosto:
Painijat pitivät leirin Aaltosen Markon pihapiirissä ja leiri meni hyvin. Miska Aaltonen ja Teemu Kuusinen osallistuivat kesän aikana opiskelijoiden sm-kisoihin. Painikisat järjestetään koululla 16.10. Minna varaa koululta tilat. Myös toiset kisat järjestetään mahdollisesti vielä syksyn aikana.

Jalkapalloilijat ovat jatkaneet harjoituksia kesätauon jälkeen. Fudisleiri pidetään Räyskälässä 18. - 19.9. Aamuposti-cupista ei ole vielä tietoa.

7. MUUT ASIAT

• Läyliäisten Luja myönsi stipendit koulun kevätjuhlassa. Stipendit saivat Maija Brisk ja Jimi Aaltonen.

• Hämeen piirin palloliitosta on erottu, koska jalkapalloa ei pelata sarjassa. Jäsenmaksua ei tarvitse maksaa tältä vuodelta.

• Seuraavat johtokunnan kokoukset
ma 4.10. klo 18.30 Elskulla
ma 29.11. klo 18.30 Eijalla

Syyskokous Seuralassa su 17.10. klo 17. Eija varaa Seuralan.

Toimintasuunnitelmat ja budjetit toimitetaan Minnalle ja Eijalle 27.9. mennessä.

• Jäsenmaksujen tarkistamista varten ryhmistä kerätään nimilistat taas syksyllä.