Lujan toimintasuunnitelma

Toimintasuunnitelmat löydät myös materiaalisalkusta

TOIMINTASUUNNITELMA 2015

YLEISTÄ

Läyliäisten Luja ry on Läyliäisten kylällä toimiva urheiluseura. Tavoitteena on tarjota ihmisille mahdollisuus liikunnan harrastamiseen omalla kotikylällään.

Suurimpana ongelmana on jo usean vuoden ajan ollut vetäjien ja valmentajien vähäinen määrä. Ensi vuonna panostetaan myös tähän sekä toiminnan kehittämiseen myös perheille ja aikuisväestölle.

Nykyisen toiminnan tarkoitus on kannustaa eri-ikäisiä liikunnan pariin, ei kilpailumielessä vaan löytämään liikunnan ilo.

Vuonna 2014 onkin saatu uusia vetäjiä.

Jotta toimintaa voidaan kehittää eteenpäin, on uusia aktiivisia henkilöitä saatava mukaan toimintaan. Lisäksi kuntaan päin on pidettävä yhteyttä, jotta Lujalla olisi aina tarvittavat vuorot käytössä. Johtokunnan on oltava aktiivinen molemmissa em. asioissa.

JAOSTOT

Vuonna 2014 toiminnassa ovat mukana:

• palloilu- ja kuntourheilujaosto
  • nuorisojaosto

Jaostojen toiminta käsitellään samalla kuin johtokunta kokoontuu. Seuraavana vuonna pyritään keskittymään johtokunnan toimesta luomaan palveluja kaikille erilaisia harrastusmahdollisuuksia. Erilisiä jaostoja ei ole ensi vuonna toiminnassa. Pyritään pitämään vetäjille johtokunnan toimesta nk. vetäjä iltoja.

JOHTOKUNTA

Johtokunta kokoontuu silloin, kun johtokunta katsoo sen tarpeelliseksi. Toimintatavaksi on muotoutunut kokoontua tarvittaessa n. joka toinen kuukausi.

Johtokunnan tavoitteena on kehittää seuran toimintaa sekä huolehtia seuran talouden hoitamisesta ja kehittää uusia tapoja talouden ylläpitoon.

LAJIT                                 Vuodeksi 2015 Läyliäisten Luja ry:n lajeiksi ehdotetaan

lentopallo

paini

lasten- ja nuorten voimistelu

sähly

kuntoliikunta

Urheilutiloina vuonna 2015 käytetään Läyliäisten koulun liikuntasalia sekä urheilukenttää. Painiryhmälle pyritään löytämään tila harjoittelua varten.